PERSBERICHT: Echt contact centraal bij Van Bruggen Adviesgroep

Efficiency voor zowel consument als adviseur is de drijfveer voor Van Bruggen Adviesgroep om samen met HD Connect bemiddeling volledig te gaan digitaliseren. Samen inspelen op de veranderende consumentenbehoeften.

Vanaf het derde kwartaal van dit jaar gaat Van Bruggen Adviesgroep over op Accelerate, het digitale bemiddelingssysteem van HD Connect. Hiermee zet Van Bruggen Adviesgroep de volgende stap naar het nog beter kunnen bedienen van consumenten en het in kunnen spelen op de wens van consumenten naar meer zelfwerkzaamheid. Ook wordt hiermee tijdsbesparing voor zowel de consument als voor de adviseur gerealiseerd.

Als marketingmanager benadrukt Hannelore van de Wetering: ‘‘Als wij dé meest klantvriendelijke dienstverlener van Nederland willen worden (en dat willen we), dan is het geen kwestie meer van óf, maar wanneer we het bemiddelingsstuk gedigitaliseerd hebben. Voor de consument wordt het een stuk gemakkelijker doordat ze zelf documenten kunnen uploaden, ze direct gecontroleerd worden en er geen weken meer overheen gaan. Een voor de consument voorspelbare en transparante hypotheekreis! Dankzij Accelerate krijgen onze adviseurs meer tijd om echt contact te maken met de consument en voor advies en beheer: dé twee elementen in onze dienstverlening die voor de consument echt het verschil maken.

Michiel Meijer, algemeen directeur Van Bruggen Adviesgroep: ‘‘Het echt contact maken met elkaar, het wegnemen van zorgen bij de consument en het laten genieten van de juiste keuzes tijdens complexe financiële beslissingen is het meest essentiële element in onze dienstverlening. Wij zijn van mening dat een goed, passend en bovenal toekomstgericht advies waarde heeft en dit altijd waarde zal behouden. Het digitaliseren van de hygiëne factoren om dit advies heen maken dat de focus nog meer op het echt consumentcontact en een individueel passend advies kan komen te liggen. Accelerate gaat ons hierbij geweldig helpen. Een al bewezen systeem waardoor we geen maanden kwijt zijn aan implementatie en optimalisatie. De klant wil door en wij ook!’’

Naast de verdere groei (6 nieuwe vestigingen in de eerste 6 maanden van 2018) van Van Bruggen Adviesgroep in het aantal vestigingen en in de verbreding (groei in verzekeringen, makelaardij en financiële planning), is het verder professionaliseren van de dienstverlening aan consumenten een speerpunt in de strategie van Van Bruggen Adviesgroep.

Over Van Bruggen Adviesgroep

Als landelijke organisatie van onafhankelijke, financieel adviseurs heeft Van Bruggen Adviesgroep een duidelijk hoofddoel: dé meest klantvriendelijke dienstverlener van Nederland worden. Van Bruggen Adviesgroep weet zich continue aan te passen aan de veranderende klantbehoeften en is in staat aan diverse klantgroepen een uitstekende dienstverlening te bieden voor zowel de huidige als de toekomstige situatie van de klant.

Noot voor de redactie

Meer informatie gewenst? Neem contact op met Hannelore van de Wetering of Michiel Meijer via E-mailadres: marketing@vanbruggen.nl