PERSBERICHT: Van Bruggen Adviesgroep en Scheidingsexpert Nederland bundelen hun krachten

Scheiden is een emotioneel en financieel ingrijpende gebeurtenis. In samenwerking met Scheidingsexpert Nederland wil Van Bruggen Adviesgroep haar klanten vanaf heden ook in deze situatie van A tot Z ontzorgen.

Gedurende de gehele scheiding (en daarna) wordt deskundige hulp geboden op zowel financieel, fiscaal, juridisch als emotioneel gebied. Op alle belangrijke momenten in het leven het verschil maken voor de klant is voor Van Bruggen Adviesgroep een logische invulling van hun doelstelling om de meest klantvriendelijke dienstverlener van Nederland te worden. Na de samenwerking met De Ondernemershypotheek is ook deze samenwerking met Scheidingsexpert in lijn met deze doelstelling. De aanvulling op elkaars expertise én het belang van de klant centraal zetten, is ook hier voor beide partijen de drijfveer om de samenwerking aan te gaan.

Eén loket voor zowel financieel als scheidingsadvies

De financieel adviseurs van Van Bruggen Adviesgroep en de scheidingsexperts ontzorgen de consument volledig bij de afwikkeling van een relatie/huwelijk: financieel advies en scheidingsmediation via één loket. Klanten hebben daardoor snel antwoord op vragen als: kan ik de bestaande woning en hypotheek overnemen? Kan ik straks nog wel een koophuis betalen? Of juist vragen over de toekomstige situatie: welk financieel risico loop ik als mijn ex komt te overlijden? Hoe zit het na de scheiding met mijn pensioen?

Voorkomen van een vechtscheiding

‘We geven zo snel mogelijk inzicht in oplossingen en daarmee rust, met als doel het voorkomen van een vechtscheiding’, zegt Paul van der Ploeg, directeur van Scheidingsexpert Nederland. ‘Door de landelijke dekking van beide organisaties zorgen we er altijd voor dat, waar de klant ook woont, we samen de klant maximaal ontzorgen zodat ze beiden weer door kunnen met hun leven.’

Over Van Bruggen Adviesgroep

Als landelijke organisatie van onafhankelijke, financieel adviseurs heeft Van Bruggen Adviesgroep een duidelijk hoofddoel: dé meest klantvriendelijke dienstverlener van Nederland worden én bij alle life-events altijd het verschil kunnen maken voor de klant.

Noot voor de redactie

Meer informatie gewenst? Neem contact op met Hannelore van de Wetering of Michiel Meijer via E-mailadres: marketing@vanbruggen.nl